Med en doft av nytvättat

image133
Ikväll har jag varit på ljusparty. Ja, ni läste rätt :). Jag som tyckt att det är idiotiskt att lägga så mycket  pengar på några få små ljus när man kan köpa 100 värmeljus för en dryg tia på IKEA. Men för det trevliga sällskapet och för att några väninnor pratat gott om PartyLites doftljus så gick jag i alla fall iväg. Trots en täppt näsa och kill i halsen lyckades jag fastna för fyra fräscha dofter, så om några veckor kommer det förhoppningsvis dofta svagt, svagt av Havsbris i badrummet, av Solblekt bomull i sovrummet och av Gröna blad och Aloe varvat med Vit tryffel i vardagsrummet. Det var en trevlig kväll och jag fick chans att prata lite med en blivande granne så allt som allt var det definitivt värt några hundralappar.

Bild: PartyLite

Kommentarer
Postat av: Cissan

Så mysigt du har haft det. Kul att du fick pratat lite med en ny granne.
Ha en trevlig helg

2007-11-30 @ 11:11:49
URL: http://www.dsign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0