Varm i vinter

image102
Jag har alltid varit väldigt frusen av mig, något jag verkar ha ärvt av min mor. Att få duntäcken i julklapp var således alldeles perfekt för mig och jag har njutit av dem länge. Men sedan en tid tillbaka har våra täcken "läckt" dun så fort man skakat om dem lite, så när jag gick förbi Hemtex häromdagen så gjorde jag slag i saken och köpte nya. Eftersom maken är som en kamin och jag numera blir ganska varm på nätterna även om jag var frusen när jag gick och lade mig, så valde jag den svalaste varianten av märket Nordic Dream. Ikväll har jag bäddat med de nya täckena och nu hoppas jag kunna sova som en prinsessa i natt.

Kommentarer
Postat av: Patriksonja

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2010-05-06 @ 13:06:37
URL: http://patriksonja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0