Shi Take

image79
Idag åkte jag till Colorama efter jobbet och köpte tre liter Shi Take från Alcro. Nu är maken och jag klara med första strykningen i hallen och imorgon eller på onsdag fixar vi sista strykningen. Till helgen ska några våder Eco House upp som fond, jag återkommer med bilder. Tyvärr vet vi inte alls vad vi ska ha för hatthylla/klädhängare än, så har ni några förslag blir jag jätteglad. Vi vill helst ha något där kläderna inte tar så stor plats, att jackorna tex kan hänga på galgar bakom varandra istället för bredvid, eller kanske ha krokar istället. Jag ska försöka hitta lite olika varianter och presentera här så får ni kommentera.

Kommentarer
Postat av: På Norrgården

Hej! Upptäckte först nu att du lämnat ett avtryck hos mig. Tack för de vänliga orden! Vad härligt att få flytta in i ett alldeles nybyggt hus, lyckliga ni!Ha en bra vecka!

2007-10-15 @ 22:15:02
URL: http://panorrgarden.blogspot.com
Postat av: anette

På Norrgården: Välkommen hit och ha en bra vecka du också.

2007-10-15 @ 22:26:30
URL: http://vibyggerhus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0