Förvaring barnrum

Som motsats till det lugna, avskalade Gotländska kan ju barnens rum vara desto mer färgglada. Moa vill ha orange i sitt rum och Ida vill ha blått, i alla fall sist jag frågade :). När jag surfade runt lite hittade jag dessa härliga bilder hos Moco Loco. Det är en bokhylla som man kan bygga på i sektioner och som även går att stapla i varandra vid tex transport. Bokhyllan heter Arrow och är designad av Tim Forrester. Tyvärr tror jag inte att den går att få tag på i Sverige, men känner man någon som är duktig med hammare och spik (eller skruv) så kan man kanske få till en egen i precis de färger man önskar. Något att visa för morfar kanske :).

image75

Kommentarer
Postat av: Stefanvera

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-10-01 @ 10:39:58
URL: http://stefanvera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0