Dusch/WC

När vi gjorde kakel- och klinkerbeställningen från Stensätt beställde vi även blandare till dusch/WC på bottenvåningen. Det blev de vi tittat på tidigare, Skandic 03 från Gustavsberg, både till tvättstället och duschen.

Vi har också bestämt att väggarna blir helvita (matta, liggande plattor 20x30 cm) utan mosaikrand bakom duchblandaren som vi var inne på från början. Jag har sett så mycket sånt sista tiden och även om det är fint så tror jag att jag kommer tröttna och badrummet kaklar man ju inte om så ofta. Golvet blir Oxide Black från Höganäs som jag skrivit om tidigare, 33x33 cm med ca 7x7 cm mosaik på golvet i duschen. Tvättställ och kommod kommer från Vedum (men vi har valt ett annat handtag än det på bilden).
image334
image331

Kommentarer
Postat av: Tindra som jag

Det tror jag blir jättesnyggt! Låter kanon. När är det inflyttning? Ganska snart eller hur?

Hälsningar
Tindra som jag

2008-04-27 @ 17:49:35
URL: http://www.tindra-som-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0