En chock för kroppen

image162
Idag var första dagen på jobbet efter två veckors julledighet. Inte så att jag längtade direkt men dagen blev riktigt bra ändå och en riktig chock för kroppen. Från att ha sovit till minst åtta på morgonen under ledigheten ringde nu klockan 05.45.....behöver jag säga att jag tryckte på Snoooozzzzzzzze? Sen var det dock bara att pallra sig in i duschen och iväg till jobbet efter att ha lämnat barnen. Nästa chock för kroppen blev på lunchen när jag gick på mitt första Body Pump-pass på ca ett halvår! Jobbigt, jobbigt och ont, ont, men sååå underbart efteråt. Påminn mig om det de närmaste dagarna när jag klagar över min grymma träningsvärk :). Det är så skönt att vara igång med träningen igen efter en höst med alldeles för mycket jobb och pussel med tider och ingen tid att träna. Mycket jobb och pussel gäller fortfarande, men om jag ska orka med allt så måste jag sköt om mig själv bättre, och det har jag alltså börjat med nu. Nästa pass är på onsdag (aj, aj) och sen blir det eventuellt ett kort avslutande spinningpass innan helgen. Yes, jag är äntligen tillbaka på banan!

Bild: Adidas. Mina träningsskor har jag haft ett antal år nu så de på bilden vore inte helt fel, kanske i födelsedagspresent om några månader?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh kan tänka mig att det är skönt att komma igång med träningen igen. Är så avundsjuk på dig :) Ska själv sätta igång så fort min envisa förkylning ger med sig. Kram Sandra

2008-01-07 @ 20:37:36
URL: http://tjohalia.blogg.se
Postat av: Tindra som jag

Hej, jag har en utmaning till dig på min sida. Det är att visa ett kort på hur det ser ut där du bloggar. Hoppas du vill vara med.

Hälsningar
Tindra som jag.

2008-01-08 @ 13:37:31
URL: http://tindra-som-jag.blogspot.com
Postat av: Gooodamerica

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2009-11-10 @ 12:13:56
URL: http://www.gooodamerica.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0