Svart långfredag

image256
För några år sedan när barnen var små började jag med Scrapbooking. Som med alla mina projekt gick jag in för det med hull och hår och beställde papper och tillbehör från USA och England (då fanns inte så mycket att köpa i affärer här hemma). När jag började jobba igen försvann lite av inspirationen men framför allt orken att "scrappa". De enda tillfällen jag kunde sätta mig ner var när barnen somnat, eftersom alla småsaker annars fick det att klia i fingrarna på dem, och då hade jag inte ork att vara kreativ. Ibland surfar jag förbi några av mina gamla favoriter bland scrap-siterna och då kommer lite av sugen tillbaka. Alla grejjor finns kvar, så när andan riktigt faller på är det bara att sätta igång. Tills dess får barnen använda mina färger när de målar påskägg :).

Nillas färg för dagen är svart.

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Lotta

fin bild, scrapbooking later verklgien superkul, men rpecis som du skriver tar det väl mkt tid och inget man kan göra när barnen e vakna tyvärr. :-( .men kul att färgen fatt användas till paskäggen!!

2008-03-21 @ 18:37:58
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: Nilla

Fin bild och jag känner igen mig litegrann också...

2008-03-21 @ 18:40:48
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Ellas Inspiration

Kul bild! Ha en riktigt mysig påsk! Kram Karin

2008-03-22 @ 09:36:53
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0