Nästa vecka kommer köket!

image337
På väg hem från doktorn (Ida var på återbesök pga hög sänka) åkte vi förbi huset och pratade med elektrikern och snickaren. Mycket trevliga herrar som är otroligt smidiga att ha att göra med och inte suckar det minsta över mina ändringar och frågor (det syns kanske på fakturan sen :)). Vi har nu en del saker att fundera på och några saker att fixa under de närmaste veckorna (återkommer till det), men det mest spännande var nästan att få höra att vårt kök kommer nästa fredag! Det ska bli så spännande att få se köket, som vi hittills bara sett på ritning, i verkligheten.

Vi hittade en del inspiration i köket ovan från Lundins innan vi åkte till HTH som är Myresjöhus köksleverantör. Släta vita luckor, (överdimensionerad) bänkskiva i mörk valnöt (laminat), stora lådor, liggande handtag på både överskåp och lådor/underskåp, rostfria vitvaror och sockel, högskåpen inramade av skivor i valnöt. Stänkskydd ovanför spishällen har vi inte klart än. Det lutar åt glas, men rostfritt som på bilden är också snyggt.

Kommentarer
Postat av: Tindra som jag

Gud vilket dröm kök!!!! Ser fram emot att se bilder när allt är på plats.

/Tindra som jag

2008-05-08 @ 20:49:41
URL: http://www.tindra-som-jag.blogspot.com
Postat av: Annika

Vad spännande att få se köket på plats! Trevlig helg! Kram

2008-05-09 @ 14:11:21
URL: http://www.flexinredning.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilket underbart fint kök! Spännande!

2008-05-10 @ 22:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0