Förkylt

Idag har jag köpt apotekets "alla" förkylningspreparat och hoppas att det ska kurera mig snabbt. Hoppas kan man alltid, eller hur? Echinagard brukar funka bra för mig (placeboeffekt eller inte spelar mindre roll tycker jag) men idag köpte jag även c-vitaminbrus och Gericomplex som förhoppningsvis ska få mig att känna mig lite piggare mitt i allt snörvlande. Suck! Det är nästan så att jag hellre är rejält däckad och sover några dagar i sträck, än är förkyld och pallrar mig iväg till jobbet och är halv- eller helseg i en vecka.

Har ni några bra tips på hur man blir av med förkylningen fortare? Eller vad som lindrar bra?


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh stackare, krya på dig:) Kram kram



ps. hoppas vi kan ses en sväng snart:)

2009-08-31 @ 22:01:24
URL: http://mittvitahus.blogspot.com
Postat av: Ann-kristinS

Echinagard funkar alltid på mig ,har inte varit sjuk på 1 och ett halvt år

2009-09-01 @ 10:46:52
Postat av: Sofia

Echinecea plus C-vitamin funkar för mig!

2009-09-02 @ 13:56:19
Postat av: HUSnrNIO

Usch, så trist att vara sjuk. Inga tips men hoppas något av det du handlat fungerar. Ha en trevlig helg.

2009-09-04 @ 10:21:56
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0