Bloggfavoriter: Holly Brimhall - Sunshine in my soul

Picture Life Workshop

För snart ett år sedan skrev jag och tipsade om min absoluta favoritblogg när det gäller att få fotoinspiration. Nu när jag har tid att fokusera på fotograferandet igen tänkte jag fortsätta dela med mig av fotobloggfavoriter. Även denna gång är det en amerikanska och hon heter Holly Brimhall. Precis som hos Tara Whitney är det barn- och familjebilder som dominerar och jag älskar färgerna och känslan som förmedlas i bilderna. Kika in och inspireras!

Vilka är era favoriter när det gäller fotoinspiration?

Kommentarer
Postat av: Anette

Tack för tipset! Verkligen fina bilder...

2009-07-18 @ 22:36:10
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0