Besök hos Nordsjö

Igår var jag och Ida hos Nordsjö Idé&Design och gick igenom tapetvalen i huset. Det blev en liten förändring och det är att stjärntapeten i Moas rum kommer att sättas på två väggar  (fönsterväggen och fullhöjdsväggen) och på resterande två väggar (under snedtaket samt på dörrväggen) blir det en smalrandig tapet i vitt och rosa, även den från Midbecs Keek-a-boo kollektion.
image303
image304
Vi hittade också rätta nyanserna till Idas rum, det blir i stort sett samma som i de röda och rosa ränderna i tapeten nedan. Jag får återkomma om NCS-koder om någon är intresserad.
image305
Till helgen ska vi köpa en provburk med "Specialgrå" för att känna efter om det blir rätt vit nyans och därefter se om bottenfärgen i fondtapeten vi tänkt ha bakom kaminen passar ihop med den, annars får vi titta på någon annan fond där.

Foton: Privata

Det har varit lite dåligt med uppdateringar sista veckan, men det är smått hysteriskt på jobbet just nu, maken och jag turas om att ha aktiviteter på kvällarna och så har vi alla färgsättningsbeslut som ska tas denna vecka. Förhoppningsvis lugnar det sig snart.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har precis tapetserat ett barnrum med en vit- och rosarandig tapet. Det blev jättefint!

2008-04-16 @ 22:15:32
URL: http://www.flexinredning.blogspot.com
Postat av: Anonym

va fin den rosa va me ränder och stjärnor ..

2008-04-17 @ 13:40:05
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: Albinelida

Great idea make it site. Thank you.

2009-03-06 @ 14:39:58
URL: http://albinelida.myblog.de
Postat av: Malin

Äntligen! Har letat efter en liknande tapet som den rosa/orange/röda och undrar nu givetvis vad det är för märke samt nummer?

Vore väääldigt tacksam!!! =)

2009-05-04 @ 22:35:40
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej, jag tänkte fråga var ni köpt dom tapeterna på bilden längst ner? Vad är det för märke & även nummer? Vet ni fall dom finns i andra färger?

Tack på förhand!

2011-05-27 @ 19:36:49
Postat av: Sara

Hej, jag tänkte fråga var ni köpt dom tapeterna på bilden längst ner? Vad är det för märke & även nummer? Vet ni fall dom finns i andra färger?

Tack på förhand!

2011-05-27 @ 19:37:26
Postat av: Sara

Hej. Jag har letat efter en sådan tapet som är på bilden längst ner. Vad är det för märke och nummer? Vet ni fall den finns i andra färger?

Tack på förhand!

2011-05-27 @ 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0