Lite om mig

Jag har blivit utmanad av Anna som har bloggen Familjen Göransson och här kommer mina svar:

Vilken mat äter du ofta? Till lunch blir det ganska ofta thai-mat, hemma ofta pasta

När du är på kalas är du den personen som sitter eller hjälper du till? Det är olika, men för det mesta hjälper jag till även om jag inte brukar ställa mig och diska särskilt ofta när jag är borta.

Var sitter du helst och bloggar? Just nu hemma vid stationära datorn, men jag hoppas kunna blogga vid en bärbar dator på bottenvåningen framöver.

Köper du ofta trisslotter? Nej

Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne ? Vår häftigaste resa var när maken och jag luffade tre veckor i Malaysia.

Vilken kanal tittar du mest på ? Det beror på programmen, men ganska ofta på Femman.

Klädbutik ? MQ till mig själv och H&M och Polarn till barnen

Inredningsbutik ? Jag gillar flera, men några exempel är E-teak, Nordik, Lindholms och så har det blivit en och annan tur till IKEA...

Godis ? Älskar salta sillar, surt godis och geléhallon

Stad ?
Född och uppvuxen i Linköping och det är fortfarande min favorit, men Malmö är en mysig stad också

Dryck ? Rött vin eller mineralvatten beroende på tillfälle

Tv-serie ? Grey's Anatomy och olika inrednings- och trädgårdsprogram (nu blev ni förvånade va? :))

Träning ? Ja vad ska jag säga...jag skulle vilja och behöva träna oftare, men ibland går ekvationen helt enkelt inte ihop.

Bakverk ? Blåbärspaj med vaniljsås är en stor favorit.

Kaffe ? Helst inte, jag är en tedrickare.


Det var lite om mig. Någon som vill berätta lite om sig?

Kommentarer
Postat av: Mrs. b

Ja - här har du en tedrickare till! :-)

2008-09-18 @ 21:57:31
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad roligt att kika in på din blogg, fina bilder med.

Lotta:)

2008-09-19 @ 14:08:59
URL: http://drommevit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0