Köksritningarna klara!

Det har varit mycket på jobbet senaste veckorna men här är äntligen köksritningarna från HTH. Luckan heter Slät vit, bänkskivan blir en 6 cm tjock laminatskiva som heter Mörk valnöt. Ovanför och under skåpen  sitter en tunn skiva i valnöt, i den under skåpen ska spottarna monteras. Täcksidor och stommar är också i valnöt liksom de öppna skåpen utan lucka. Handtagen heter Stål modern, och vitvaror liksom socklar är i rostfritt. Fläkten kommer från Thermex och heter Vertical 810 och ser inte ut som på ritningen utan har två svarta glasskivor på framsidan.
Diskhon kommer från Intra och heter Intra Quadro 500. Vi har ännu inte bestämt vilken blandare vi vill ha, men det blir någon som passar till diskhon.

Nu är även slutbeställningen gjord så att bygglovsansökan kan skickas in och i nästa vecka hoppas vi kunna få besked om inflyttningsdatum.

image39
image40
image41
image48

Kommentarer
Postat av: Nevrik

Hej allt ser jätte fint ut,lyckka till med nya husett.Det som jag undrar hur funkar din fint fläkt,jag har också vallt samma.

Mvh.tack i förhand

2007-11-18 @ 12:01:45
URL: http://Byggahus.se
Postat av: anette

Nevrik: Ärligt talat så vet jag inte exakt hur den fungerar, men matoset sugs in i fläkten på väg upp mot taket om jag förstått det rätt.

2007-11-20 @ 21:44:59
URL: http://vibyggerhus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0