Sovrumsinspiration

Vi var på Gotland en vecka i somras och det var underbart trots att vädret inte var det bästa. Vi hyrde en nybyggd liten stuga med kamin som vi eldade i några svala kvällar och den mysiga stämningen övertygade även maken att vi måste ha kamin i nya huset :).

Jag har så smått börjat fundera på hur vi ska inreda i huset och i sovrummet tror jag att jag vill ha lite Gotländsk känsla. Tänk sten, betong, vitt, grått, fårskinn, ganska avskalat på väggarna osv. Bilderna nedan är från hotellet Fabriken på Gotland, de är en härlig källa till inspiration! Om ni har fler tips och idéer så skriv gärna en kommentar.

image72
image74

Kommentarer
Postat av: Weronica

Som du redan vet är jag förtjust i denna stil - gärna i ett begränsat utrymme där man kan köra den fullt ut. Jag är mycket inne på att göra just vårt sovrum till "något annat" än resten av huset. Att markera att det är vi vuxnas privata ställe och inte ett allmänt tillhåll för barnen. Just nu tänker jag mer ombonat till vårt sovrum, men jag hinner säkerligen ändra mig några gånger till :-)!

2007-09-29 @ 17:09:31
URL: http://www.enmammasdag.com/weronica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0