Mmmmmm....


Idag är önskan vääääldigt stor efter att få sitta i en av fåtöljerna på bilden ovan och bara blicka ut över havet, gärna med ett glas vin i handen. Min semester börjar nästa vecka och idag har det varit helt hysteriskt på jobbet. Mängder med telefonsamtal och mailboxen fullständigt svämmar över. Är det inte typiskt, bara för att jag ska vara ledig i fem veckor. Att varva ner lite innan semestern är bara att glömma, är det inte jobbet så är det huset.

Imorgon hämtar vi skyliften, skjutsar ut barnen till mormor&morfar (ni är världsbäst, tack!!!) och målar sedan hus hela helgen, tack och lov med lite hjälp från kompisar.

Hoppas ni andra får en riktigt skön helg!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken härlig bild! Idag skickade jag in den sista bilden till en artikel jag har skrivit, så nu har jag semester! Om det inte dyker upp något roligt jobb, förstås - så är det att vara egenföretagare! Ständigt redo att arbeta! :) Ha en fin målarhelg! Kram

2008-06-26 @ 21:42:52
URL: http://www.flexinredning.blogspot.com
Postat av: Susihus

Mmmm där hade jag gärna suttit just nu=) Ha en go helg. Kram

2008-06-27 @ 16:47:32
URL: http://susihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0