God fortsättning!


Julen är över för denna gång, men vi har jullov hela veckan. Jag hade planerat att göra ingenting idag men har fortfarande inte börjat.... Tvättat, städat, plockat, planerat nyårsmat, gjort vaniljfudge mm. Och så tänkte jag att ett inlägg här verkligen är long overdue, eller hur? Min kamera strular, den har problem att fokusera och mitt sug att fotografera har tyvärr blivit lidande, så efter nyår ska jag lämna in den på service. Håll tummarna att det är något som är enkelt att åtgärda.



Även om vi går mot ljusare tider nu så mörknar det fortfarande så här dags och här hemma går det åt mängder med ljus. En och annan värmande brasa tänder vi också och kryper upp i soffan och myser. Ikväll blir det en enkel pasta till middag för att få lite variation från all julmat. Hur är det med er, har ni också kylen full av julmat fortfarande?


God fortsättning önskar jag och Ida! :)


 

 


Kommentarer
Postat av: Bodil

Det har du säkert tänkt på... men har du kollat så inte knappen på objektivet har råkat hamna på manuellt fokus istället för automatiskt.

2010-12-29 @ 16:25:49
URL: http://gladjeamnen.blogg.se/
Postat av: Catrin

God fortsättning! =)

2010-12-30 @ 10:10:03
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0