Det går lite fort ibland...



..så när maten var klar glömde jag helt bort att ta kort. Jag har uppenbarligen kommit ifrån bloggtänket, men jag lovar att försöka bättra mig. Som kompensation för den uteblivna bilden på Krämig senapspasta med soltorkad tomat och kassler kommer istället en på det jag sitter med i soffan nu, nämligen en härlig kopp te. Skönt att värma sig med när regnet strilar utanför.

Maten fick förresten godkänt av samtliga i familjen, även om barnen inte gillar soltorkade tomater (desto mer till mamma :)). Det räckte i vår familj till två vuxna och två barn, plus varsin matlåda till mig och maken, riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Mmmm...den färgen är läcker!! Jag blir sällan så brun men ändå ;0)



Vilken fin bild, Kusmite är yummy och så är burkarna så fina.



~Livet i byn

2010-06-16 @ 18:36:17
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det är härligt att bo vid havet, vi har ju bara bott här i fyra månader så jag njuter för fullt :o)

Jag tänker på bloggen hela tiden, när jag lagar mat, bakar, handlar och är ute i naturen. Tänker att detta ska jag fota och lägga ut, lite tokig jag vet ;o)

Ha en fin kväll



Kramen

2010-06-16 @ 19:28:05
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0