Sommarkänsla här idag

Impecta Fröhandel: Tomat, Ampel- - 'Tumbling Tom Yellow'


Idag fick jag en liten tomatplanta av en snäll kollega. Tumbling Tom heter sorten och jag hoppas att jag ska klara av att sköta den så att den blir lika vacker som på bilden. Alla tips och erfarenheter mottages tacksamt både kring saker att tänka på när man flyttar ut den och hur den ska skötas på bästa sätt. Yngsta dottern älskar gula tomater så hon kommer bli överlycklig när jag kommer hem med den :).

Här har vi (som det flesta tror jag) sommarkänsla idag och jag försöker njuta så mycket jag kan fast jag jobbar för imorgon ska det visst bli mulet igen.

 


Kommentarer
Postat av: caroline

Gott med hemodlade tomater, kanske ska man ta och köpa sig några plantor. Trråkigt att sommarvädret inte riktigt verkar vilja komma igång.

2010-06-17 @ 13:11:03
URL: http://carolinesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0