Sköna söndag

 

Jag har haft en underbar långhelg och vi har passat på att umgås med vänner och laddat batterierna. I förmiddags träffade vi tre kompisfamiljer och åkte pulka och grillade korv tillsammans. Temperaturen låg på nollan, solen sken och vi var ensamma i backen. En helt fantastisk förmiddag!

 


Pulka, snow racer, stjärtlapp och bräda testades av barn och vuxna och det ena gick snabbare än det andra. En och annan vurpa blev det så klart, men inget allvarligt så alla stortrivdes.


Imorgon börjar skolan igen och livet går tillbaka till det "normala". Jag tänker fortsätta träna lite mer och ta tag i Viktväktandet, att satsa lite extra på mig själv känns viktigt just nu. På torsdag är planen att jag ska testa Zumba för första gången, någon annan som testat?


Kommentarer
Postat av: Rebecka Taube

Vad härligt att få vara ute, och långhelg är verkligen behövligt ibland. Här uppe hos mig har vi som sagt snöoväder så man vill helst bara vara inne =)

Kram Rebecka

2011-01-09 @ 19:45:47
URL: http://roomdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0