Neutrala väggar

image90

När vi gjorde iordning vardagsrummet valde vi efter en del funderande Alcros Shi Take. Den är sandfärgad med en liten, liten dragning åt rosa, men upplevs bara som ljust sandfärgad. Jag lägger inte ut någon bild här för färgåtergivningen stämmer inte alls. Eftersom vi har väldigt öppet mellan hallen och vardagsrummet har vi valt att fortsätta med Shi Take även i hallen, men att tapetsera en fondvägg där klädhängare/skoställ ska vara. På bilden av hallen nedan är det den vänstra väggen. Eftersom vi ska sälja huset nästa år vill vi hålla färgerna neutrala och valet föll till slut på Ecos House 9807.

Vi har tidigare haft hatthylla och skoställ i svart smide men det kommer inte att passa i stil efter renoveringen och jag tror också att det vore bra med något ljusare. Tyvärr har jag inte hittat något riktigt bra än så har ni idéer tar jag tacksamt emot tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0