Gott Nytt År!

image155 
Dagarna går fort och jag har tyvärr inte hunnit blogga så mycket, men det kanske är nyttigt med lite bloggpaus ibland. Och anledningen är ju att vi haft så mycket annat roligt att göra och inte att jag haft brist på uppslag, så när helgerna är över kan jag nog ta igen lite. Det nya året firar vi in hos vänner och det enda vi vet är att vi ska ta med en lykta som går att hänga upp och en ficklampa....kan bli spännande :).

Jag vill med detta passa på att önska alla nära och kära och alla er andra som läser här ett riktigt Gott Nytt År! För mig kommer 2008 att bli ett händelserikt år med nya utmaningar på jobbet, det stora husbygget, försäljningen av det hus vi bor i nu och till hösten den efterlängtade flytten till det nya huset. Och så bloggandet förstås :).

Kram!

Kommentarer
Postat av: Perlan

Passar på att kika in medans en liten stund fanns över..

~Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!~
♥ Stor kram till dig!! ♥

2007-12-30 @ 22:14:57
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Sus i Hus

Önskar dig en härlig nyårskväll och ett gott nytt år. Kram

2007-12-31 @ 15:28:16
URL: http://susihus.blogg.se
Postat av: Tindra som jag

Hej, Såg kommentaren i min blogg. Kul med fler som bygger hus. När flyttar ni in? Är ni klara med alla tillval? Vårt hus blir klart den 7februari så det börjar närma sig. Huset kommer ifrån smålandsvillan ibörjan av januari. Ska bli jättespännande.
Gott nytt år.

Hälsningar
Tindra som jag
"n".

2007-12-31 @ 22:42:57
URL: http://tindra-som-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0