Fint i badrummet

image93
Nu har det blivit lite trevligare i vårt lilla badrum eftersom jag i torsdags fick en kruka och en ljusstake från Cult Design av tjejerna på jobbet. Jag gillar det rena och enkla formspråket och har sedan tidigare några av Cult Designs krukor i olika höjder i fönstren hemma. Min första kontakt med Cult Design fick jag för några år sedan när jag fick en vit ljusstake i serien Change av kompisar som kom över på middag och jag tycker fortfarande att det är kul att titta in på bloggen emellanåt och få lite inspiration och se det nya. Dock gäller det att behärska sig lite, för risken att "over do-it" är stor :).

Nu ska vi snart ta en promenad upp till tomten och se vad som hänt sedan sist, bilder kommer lite senare.

Kommentarer
Postat av: Noahveronika

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2010-05-17 @ 09:14:15
URL: http://noahveronika.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0