Statusrapport

Som ni kanske förstått så händer det inget konkret med bygget just nu. Vi väntar på att få bygglovet beviljat, men sen händer inte mycket förrän efter nyår. Troligen ska grunden gjutas v5 men vi vet inte än när vi ska ha byggsamråd med kommunen och byggstartsmöte med byggledare mfl. Så tills dess det börjar hända nåt på byggfronten roar jag mig med att fundera på färgsättning och inredning så sånt kommer ni få se mer av här. Maken har även påtalat att jag inte skrivit något om det som är hans "baby" vid det här bygget,  nämligen garaget, så framöver kommer nog ett och annat inlägg kring det också. Vi håller även på med lite fix här hemma inför försäljningen, och just nu är det hallen som ska målas och tapetseras. Mer om det kommer snart.

image78

Idag tog jag och barnen en promenad till tomten och jag insåg snabbt att jag måste köpa ett par gummistövlar! Lera, lera och åter lera efter flera dagars regnande, behöver jag säga att det inte var någon hit att gå dit med gympaskor? De här stövlarna som heter Retro Flower finns hos have2have och är från Viking, riktigt snygga tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hej Anette!
Vad kul att du tyckte om min sida! Jätte roligt!
Oj, vilka fina stövlar.. dom skulle jag också verkligen vilja ha!
Kram Emmelie

2007-10-01 @ 07:31:35
URL: http://designtjejen.blogg.se
Postat av: Maria

Nej, tyvärr vet jag inte vad det är för sort på golvet i hallen. Det är de gamla ägarna som lagt in det... sorry!
Men nu måste jag läsa vidare hos dig om ert husbygge, spännande! =)

2007-10-01 @ 15:51:27
URL: http://sextiotalsvillan.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hej! Hittade dig via Weronicas sida, kul att följa ert husbygge! Jag har stövlarna (fast utan blommor) och kan tipsa om att de är mycket sköna. Vi har skaffat hund, därav kom mitt behov av nya, snygga stövlar!

2007-10-01 @ 18:34:37
Postat av: Frida

Underbara stövlar!

2007-10-03 @ 13:09:02
URL: http://www.cultdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0