Ofrivillig bloggpaus

Idag på eftermiddagen hade vi ett kort strömavbrott och nu är vår stationära dator kaputt :(. Oklart vad som är fel och frågan är om det är värt att försöka laga den. Vi hade iofs tänkt köpa en bärbar dator men inte precis nu. Såå typiskt, som om det inte räckte med att torktumlaren gick sönder förra veckan, en månad innan vi ska flytta härifrån. Bläää....

Jag har tagit lite nya bilder i huset, trappräcket är på plats (jättesnyggt) och spegeln i badrummet är på plats bl a. Duschväggarna är också på plats men tyvärr har vi fått fel modell, vi har beställt raka väggar men har fått bockade. Det blir ett samtal till byggledaren på måndag och så hoppas jag att de hinner byta dem innan vi flyttar in (om tre veckor!!!!!). Jag lägger upp bilderna så snart det går.

Här hemma packar jag ett par kartonger varje dag, det är helt otroligt vad saker man har.


Kommentarer
Postat av: Maja

Ang. hur vi har fäst vår glasskiva så sitter den i överkant fast med en tunn list. I underkant samt på sidorna mot köksskåp så har vi använt oss utav silikon. Så här i efterhand hade det förmodligen blivit snyggare med en svart silikonfog än en transparant som vi använde oss utav men vad tusan! =) Ha en bra dag, kram Maja

2008-08-04 @ 12:47:08
URL: http://cactusvit.blogg.se/
Postat av: Hemmarikets Charlotte

Husbygget ser ut att gå i en rasande fart och snyggt blir det också! Helt i min smak :-)

2008-08-04 @ 15:52:32
URL: http://hemmariket.blogg.se/
Postat av: anette

Maja: Tack för info!



Charlotte: Tack, kul att du gillar det, jag gillar din stil också.

2008-08-04 @ 16:22:03
URL: http://vibyggerhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0