Eld

image160
Jag sa till maken för några veckor sedan att jag gärna vill ha någon form av eldkorg till nya huset. Framför allt för att jag tycker att de är så vackra att ha tända i vintermörkret när snön ligger gnistrande vit på marken, men det skulle vara en stor mysfaktor året runt. Och i torsdags när jag var på Lindholms så stod den bara där, "min" eldkorg! Jättesnygg och till ett överkomligt pris, det måste ju bara vara meningen att vi ska ha den. Ikväll tittade jag på Stjärnorna på slottet och gissa vad som stod bredvid Arja när hon sjöng före middagen, om inte en eldkorg från Röshults! Snacka om sammanträffande. Det krävdes ingen övertalning för att få maken med på noterna, så nästa gång vi åker förbi Lindholms så blir det nog ett inköp.

Kommentarer
Postat av: Weronica

En favorit även hos mig! Den är verkligen vacker. Då kanske man får se den live sedan då ;-)

2008-01-05 @ 22:41:26
URL: http://www.enmammasdag.com/weronica
Postat av: anne

Vilken vacker! Det blir nog säkert supermysigt med en sådan tänd i vintersnön.

2008-01-05 @ 23:05:13
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: tina

Hej!! Tack för besöket och kommentaren hos mej! Vilken fin sida du har,ska kika runt lite. Hit återkommer jag med säkerhet!

tina/

2008-01-06 @ 00:15:07
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Anonym

Den var super tjusig. Har aldrig sett sådana tidigare eller det kanske jag har men inte tänkt på.
Hur stort är ert hus? med tanke på att det tar 5månader lite drygt att fördigställa. Vi får ju bara undervåningen och så ska vi bygga övervåningen själva (eller snickare skall göra det då). Vår undervåning tar ca 3veckor att ordningställa och övervåningen räknar snickarna med att det tar ca 6veckor.

2008-01-06 @ 12:53:51
Postat av: anette

Weronica: Ja, det kommer du säkert få göra :)
Anne: Det tror jag också.
Tina: Tack, välkommen tillbaka!
Vårt hus är 176 kvm, 1 1/2 plan. Myresjöhus bygger bara stommen på fabriken, sedan görs allt invändigt på plats, därför tar det lite längre tid.

2008-01-06 @ 14:14:15
URL: http://vibyggerhus.blogg.se
Postat av: Jes

Ja visst är dom fina!!! Jag smyger in här o kika i bland..hittade hit från Myresjöhus.

2008-01-14 @ 21:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0