Var bloggar du?

image164
Jag har blivit utmanad av Tindra som jag att visa hur det ser ut där jag sitter och bloggar. I väntan på nytt, större hus med "riktigt" arbetsrum så har vi skrivborden i allrummet. Ingen toppenlösning och inte särskilt vacker heller, men det är där jag sitter när jag bloggar, surfar och pysslar (och jobbar, men nu är det ju nöje vi pratar om). Eftersom bordsskivan i körsbär och tapeten i svagt aprikos och grönt inte är mina favoriter så blev det en svartvit bild.

Jag utmanar inte tre nya bloggare, men om någon som läser här känner för att visa sitt bloggställe så får ni gärna skriva en kommentar så att jag kan kika in.

Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Tindra som jag

Hej, kul att du hakade på. Roligt att se hur andras arbetshörnor ser ut.

/tindra som jag

2008-01-08 @ 19:48:48
URL: http://tindra-som-jag.blogspot.com
Postat av: Perlan

Kul grej!
Just nu sitter jag inne i mitt stora hatobjekts rum.. gamla gästrummet som ska bli datarum vad det lider nu.. Annars har jag min bärbara och sitter där andan faller på! :)
kram

2008-01-08 @ 20:33:43
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Ulli

Hej!
Vi har också vårt skrivbord i allrummet. Håller med om att det inte är den optimala lösningen, men vårt allrum är relativt stort så det fungerar. Där sker allt bloggande och allt annat datorgörande. Du får gärna titta på bilden på min blogg!

Ha en bra dag!
/ULLI

2008-01-09 @ 06:19:54
URL: http://inredningmedmera.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0