En vecka går så fort

Fullt upp på jobbet och kundbesök i Stockholm onsdag till torsdag så i fredags kände jag mig som en urvriden trasa. Därför blev det tyvärr inga uppdateringar i veckan. Igår lämnade vi barnen hos mormor&morfar och packade och åkte till Nyköping för inflyttningsfest/kräftskiva. Nykokta, svenska kräftor, västerbottenostpaj, gott bröd och starka drycker av olika slag blev det i mycket trevligt sällskap. Regnet öste ner på kvällen, men vi hade det varmt och mysigt under taket till partytältet. Skönt att kunna koppla bort jobbet en stund, det var precis vad jag behövde. Imorgon börjar skolan igen för äldsta dottern, en påminnelse om att hösten är på intåg.

Foto: privat

Kommentarer
Postat av: Linruz

Hej Anette

Skönt att kunna avsluta en jobbig och hektisk vecka med något så roligt som goa vänner och kräftskiva.

Kom på att jag inte svarat dig när du fågade vart jag köpt den lilla burken till sesamsaltet.

Den är köpt på Rusta och kostade hela 4.90:- nästan så man blir barskrapad. ;) Nej vars tyckte det var ett fynd!!!

Hoppas denna vecka blir lite lugnare för dig.

Ta hand om dig Kram Lina

2009-08-16 @ 20:56:30
URL: http://www.linruz.wordpress.com
Postat av: HUSnrNIO

Längtar efter kräftskiva men det verkar vara totalt omöjligt att boka in någonting sådant här hemma. Alla är upptagna om varandra. Såg väldigt gott ut på bilden.

2009-08-17 @ 20:09:10
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0