Vardag

Igår började jag jobba igen efter fem veckors semester. Det går mycket bättre än jag trodde, till och med att komma upp på morgonen. Och det härliga vädret gör att jag har energi kvar när jag kommer hem, något jag definitivt inte hade innan semestern. Däremot känns det lite vemodigt att sommaren snart är slut, att hösten är på väg och att ytterligare ett år "snart" är till ända. Förhoppningsvis blir hösten spännande, med några jobbresor, trevligt umgänge med vänner och så vår tioåriga bröllopsdag om några veckor. När en dörr stängs öppnas en annan...eller hur brukar man säga? Och jag tänker defintivt återvända till den där härliga stranden på Gotland, kanske redan nästa år...


Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Linruz

Ja det är med vemod vi nu lämnar sommaren bakom oss.

Men hösten bjuder säkert på många roligheter och äventyr.

kram kram

2009-08-04 @ 22:41:17
URL: http://www.linruz.wordpress.com
Postat av: josefin

oj vilken blogg! jag har roat mig hela dagen med att tjuvläsa mellan jobbhögarna på skrivbordet! jag har fått så mycket tips (isa design bla).



Tack för att du gjrot min onsdag!

2009-08-05 @ 13:44:02
URL: http://essman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0