Vårtecken


Idag lyser solen här (i alla fall just nu....) och förhoppningsvis kan vi hitta några vårtecken i form av sippor eller tussilago när vi går ut sedan. Men tills dess blir det vårtecken av annat slag, nämligen yngsta dotterns nya gympadojjor ("inte gympaskor mamma, gympadojjor"). Hon är överlycklig och hade dem på sig inne hela eftermiddagen igår. Idag blir det premiär ute. De får mig osökt att tänka på den här glad-låten.

Även mamma fick ett par nya skor, att ha när jag tränar på gymmet. Mina gamla har hängt med i många år så det var verkligen på tiden. Just nu försöker jag kurera en riktigt ond nacke men jag hoppas kunna ta en halvtimme på cross trainern imorgon med de nya "dojjorna" :).

Ha en riktigt skön söndag!

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Weronica - En mammas dag

Åh, de är så skinande vita de första dagarna ;) Och stora bilder. Heja! Kram

2010-04-11 @ 13:33:43
URL: http://www.enmammasdag.com/weronica
Postat av: Mrs. b

Snygga "dojjor"!

Med dagens värmebölja (nåja, kanske att ta i lite men när jag påtade i bara t-shirt så kändes det otroligt gott) insåg jag när vi kom in att det kanske är läge att nedgradera barnens fodrade skor... Så imorn blir det premiär för vita skor här med, för dottern i alla fall. Fast de lär förstås inte förbli så vita särskilt länge när en nybliven 3-åring är i farten.. :-)

2010-04-11 @ 20:08:37
URL: http://mrsbandco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0