Glasklart




Maken hade bonuspoäng som behövde användas innan oktober månads slut och eftersom det är den sista oktober idag så gjorde vi en beställning. Det blev många bloggares favoritglas från Iittala, Essence. Jag har läänge velat ha vinglas i en större storlek och när vi nu kunde få dessa "gratis" så var det ju bara att slå till. Nu väntar jag med spänning på att 4 st 45 cl-glas ska landa här. Ytterligare några får sättas upp på önskelistan till jul.

Imorgon är det den första november, den första vintermånaden. Färgerna i bilden ovan speglar det ganska bra tycker jag. Tills den första snön kommer (och ligger kvar) är november ofta en mörk och ruggig månad, men eftersom äldsta dottern är född i november har den månaden en mycket positiv innebörd för oss. Och så får man ju tända massor av ljus :).


Hoppas ni haft en skön söndag!







Kommentarer
Postat av: Ewa

Jättefina glas, kommer när dom är fyllda.

2010-11-01 @ 12:15:20
Postat av: Anette

Åh så fin bilden är, älskar färgkombon! Inte helt fel med de fina glasen, skulle jag med vilja ha. Nu är det enkla gratisglas från blodcentralen som vi kör på. Bra vardagsglas men inte så kul när man har gäster...

2010-11-16 @ 23:34:39
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0