Härliga helg!


Helg igen! Vart tar veckorna vägen??? Tjejerna fredagsmyser med nötter och bananchips och väntar på att Idol ska börja. Här ska det bli vackert väder och vi har en nästan obokad helg framför oss. Imorgon tar maken tjejerna på dansträning och lunch på stan så att jag får några timmar helt för mig själv hemma, underbart! Kan inte minnas när det hände sist. Min föresats är att ta ett varv eller två i spåret och sedan krypa upp i soffan med en kopp te och ett glassigt magasin. Den vackra koppen på bilden är gjord av Lena Ihrman.


På söndag hoppas jag hinna till plantskolan och köpa lite växter för höstplantering i krukor. Någon som kan tipsa om växter som även tål lite frost?

Bilder från Hus&Hem




Kommentarer
Postat av: Mia

tjoho nettan bloggar;) Hur går WW? Träffade M, han var ju liten som en tarm hi hi:) Ha en fin dag på stan i morrn, handla lite till mig med behöver typ en ny garderob:)



Kram å hälsa:)

2010-10-08 @ 21:35:38
URL: http://mittvitahus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0