Söndag


För ett tag sedan skrev jag att lila inte är "jag", men i sovrummet finns det faktiskt just nu lite, lite lila i form av en ljuslykta från Iittala. I övrigt är det grått, vitt och lite svart som dominerar därinne så det kändes som att det behövdes en liten färgklick. Lätt att byta ut och på så sätt förändra känslan tex efter årstiden. Min dröm är fortfarande en Snö-byrå i sovrummet, men i väntan på tillskott i plånboken fick det bli klassikern Malm. Fatet kommer från ett lokalt krukmakeri men ska snart bytas ut mot ett större fat/skål som passar ändamålet bättre.

I veckan kom några snöflingor nedseglande men nu regnar det konstant här. Det blir att kura inomhus på dagen och försöka komma ut på en långpromenad lite senare.


Ha en fortsatt skön söndag!




Kommentarer
Postat av: Catrin

åh jag vill se mer inredningsbilder =)

2010-10-24 @ 16:02:41
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Bitte Mantzana

Åh, var har du hittat tidningskorgen? En sån vill jag ha...

2010-11-19 @ 16:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0