the good wife

På måndag är det säsongsstart för The good wife på TV4. Jag missade tyvärr några avsnitt förra säsongen, men den här gången tänker jag sitta bänkad. En mycket bra serie om en mycket stark kvinna. Rekommenderas varmt. För den som inte kan titta imorgon finns redan nu det första avsnittet här.

Idag skiner solen återigen från en nästan klarblå himmel. Maken är iväg och spelar fotboll och jag har ägnat förmiddagen åt att komma ifatt här hemma med städning och tvätt. Nu är det dags för en välförtjänt dusch innan lunch, och sedan åker tjejerna och jag till mina föräldrars kolonistuga och njuter av solen.


Hoppas alla har en riktigt skön söndag!




Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för din kommentar, livet är sårbart ibland men det är väl normalt.

Detta är kanske en serie för mig, måste titta på ett avsnitt ;o)

Jättefin blogg



Kramen

2010-09-05 @ 16:20:47
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0