Arbetsrum

 
Här är det becksvart när jag kommer hem från jobbet så det är svårt att få till några bra egna bilder. Istället bjuder jag på några inspirationsbilder på temat arbetsrum.

Arbetsrummet på övervåningen är mitt stora sorgebarn. Ett gammalt mörkt bokskrivbord från det stora varuhuset täcker ena långsidan under snedtaket. På andra väggen står några vita Billybokhyllor som sväljer en massa pärmar och annat och däremellan står en mängd kartonger från min scrapbooking-period. Utöver detta har rummet blivit en förvaringsplats för diverse möbler och annat som ska slängas/ges bort eller läggas upp på vinden. Riktigt illa som ni hör, men nu har vi i alla fall börjat prata om att göra iordning därinne.

 

 

De här bilderna från Rum inspirerar både när det gäller färgerna, möblerna och ljuset. Jag är begränsad av utseendet på rummet och storleken på plånboken, men man kan alltid inspireras och plocka guldkorn. Och börja spara... :)

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: tina

Så fint! Ingen gillar slagbord så mycket som jag gör!

2011-01-31 @ 18:01:45
URL: http://www.pickipicki.se
Postat av: Susanne [Snusans inredningsblogg]

Men åh, drömmen vore att ha ett arbetsrum som det på första bilden!

2011-03-01 @ 23:57:01
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0