Söndagsinspiration


Det pratas och skrivs mycket om trenderna för 2011 som bl a inkluderar mer inslag av trä och naturmaterial. Det passar min smak bra och bryter av snyggt mot allt det vita och moderna i vårt nybyggda hus och även i det inspirerande hemmet på de här bilderna från Sköna Hem.




Snö-byråerna från Asplund har stått på min önskelista länge men just nu passar de tyvärr inte in i "nybyggar"budgeten. Däremot visar bilden ett bra exempel på ett vackert stilleben, något som Weronica skriver om på Fabriken.

Imorgon är ledigheten slut för min del, åtminstone tillfälligt. Det blir en mjukstart på några dagar innan jag är ledig igen över trettonhelgen. För att ladda batterierna lite extra tog jag en powerwalk helt ensam i förmiddags med favoritmusiken i hörlurarna och solen i ansiktet, härligt!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Denna lägenhet är absolut en av mina favoriter!

2011-01-02 @ 18:42:21
Postat av: Linruz

Är inte riktigt där än vad det gäller träinslagen. Men vem vet kanske jag kommer dit med.

Låter otroligt skönt med powerwalk men ojoj så halt det är på vår stads gator efter regnet på nyårsafton.

Ha en fin vecka.

Kram kram Lina

2011-01-02 @ 19:01:46
URL: http://www.linruz.se
Postat av: jenny

härlig inspiration.

2011-01-06 @ 17:19:49
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0