Välkommen 2011!


2010 var både upp och ner för mig (som för de flesta antar jag) men jag hoppas att 2011 blir ett riktigt bra år där jag dels hittar ny motivation på jobbet men även hittar en bättre balans mellan jobb och privatliv. Jag har stora förväntningar som ni märker, men det är väl så det ska kännas så här på det nya årets första dag :).

Tjejerna och jag fick fira nyår själva igår då maken blev dålig och låg till sängs. Vi gjorde dock det bästa av saken och dukade fint, klädde upp oss och åt en fantastiskt god trerätters middag tillsammans. När barnen började bli trötta mötte vi upp grannarna som också firade själva pga magsjuk son och skålade i rosa bubbel och sköt av några fyrverkerier. Det blev en riktigt mysig kväll under omständigheterna.

Idag har jag diskat nyårsglasen och tänkte så smått börja plocka undan lite julpynt. På något vis känns det som att det nya årets ankomst även bör synas i inredningen. Det är lite tidigt för vårfärger än, men jag ska byta det julröda mot lite vintrigare färger. Julgranen får stå kvar till nästa helg då även den åker ut.



God fortsättning på det nya året!



Kommentarer
Postat av: Hanna - Whiterainbow

God fortsättning på det nya året :)

2011-01-01 @ 19:42:59
URL: http://whiterainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0