Vårkänslor


I skrivande stund är två ekollon-vaser från Svenskt Tenn på väg hem till mig. En försenad julklapp till mig själv kan man säga. Vaserna har synts lite här och var i bloggvärlden och jag kan ju inte vara sämre :). Skämt åsido så känns det som en perfekt sak att investera i, speciellt för att kunna ta in våren när den kommer. Stilleben är ju också 2011 och vad passar bättre in då än en liten ekollon-vas. Jag har inte riktigt bestämt om jag ska behålla båda två själv eller om jag ska ge bort den ena i present, vi får helt enkelt se hur det känns när de landat här.



Kommentarer
Postat av: Weronica - En mammas dag

Jamen, det var väl på tiden att du slog till på några sådana :) Utmärkta till allt möjligt och dekorativa precis som de är. Kram

2011-01-11 @ 11:27:23
URL: http://www.enmammasdag.com/weronica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0