Fler julklappstips

image135
Idag har vi varit flitiga hela dagen. I förmiddags trotsade Ida och jag blåst och ösregn och åkte och handlade, köpte födelsedagspresent (Moa ska på kalas imorgon) och jag lyckades även smuggla med ett par julklappar. Det blev spelet Body Balance och "målarmyran" Kajsa från BR leksaker. När vi kom hem rensade jag upp efter Moas julpyntande i vardagsrummet (way too much kan väl beskriva det hela :)) och vi bakade en ny omgång av de populära muffinsen. Nu när barnen är i säng har jag precis bakat en omgång av Weronicas biscottis med mörk choklad och mandel som snart ska få torka till. Med allt detta gjort känner jag mig väl värd en stor kopp te med tillhörande blåbärsmuffins :).

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Hilome

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2008-02-15 @ 15:31:36
URL: http://hilome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0