Livets goda

image82
Jag älskar mat och dricker gärna ett gott vin till. Helst skulle jag vilja ha en egen vinkällare med en hel vägg fylld med flaskor, men tyvärr finns inte några sådana förutsättningar i det nya huset. Det finns mycket att läsa om vad som är bäst och pest när det gäller lagring av viner men om jag ska vara ärlig så kan man knappast kalla den vecka eller på sin höjd de månader som vårt vin ligger i vinstället hemma för lagring. Då kan man istället för att vara praktisk och "rätt" ägna sig åt att hitta en förvaring som är snygg och det tycker jag att detta vinställ från Inredningsfabriken är ett bra exempel på. Vilken är er favorit-/drömförvaring?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0