Ett par varv i spåret

I morse gjorde jag och Ida Annes Krabbelurer till frukost. Ingen grädde fanns att tillgå, men väl några olika sorters sylt. Krabbelurerna fick väl godkänt av samtliga i familjen och kommer säkerligen lagas igen. Däremot är de väl inte den nyttigaste och bästa starten på dagen (snacka om sockerkick) så efter frukost drog jag på mig träningskläder och tog ett par varv i spåret. Det var inte igår jag gjorde det senast så det var riktigt jobbigt, men sååå skönt med frisk luft och skogsdoft och att få vara alldeles ensam utan två små som ropar "mamma..., mamma..., mammaaaaa...". Det är härligt med semester och att få tid med familjen men ibland kan det bli lite för mycket av det goda. Då är det perfekt att bara ha ett par hundra meter till elljusspåret och kunna ta en paus och hämta andan.

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Anette

Verkar smarrigt! O skönt med joggingrunda :)

2009-07-11 @ 07:28:53
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Anne

Oj vad roligt att du provade dom! :)

2010-09-29 @ 21:59:44
URL: http://www.anness.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0